Αντικείμενο – Σκοπός
18859
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-18859,stockholm-core-2.1.8,tribe-no-js,select-theme-ver-7.7,ajax_fade,page_not_loaded,side_area_uncovered,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
Title Image

Αντικείμενο – Σκοπός

Το Π.Μ.Σ. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων αποσκοπεί στην εξειδικευμένη εκπαίδευση αποφοίτων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ στην επιστήμη της Διοίκησης με τομέα εφαρμογής τις Εκπαιδευτικές Μονάδες όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης με σκοπό να καλύψει την έλλειψη της εξειδικευμένης και σε υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης των στελεχών που κατέχουν ή θα καταλάβουν θέσεις ευθύνης στη Διοίκηση των Εκπαιδευτικών Μονάδων και της εκπαίδευσης γενικότερα.

Αναλυτικότερα το Π.Μ.Σ. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων εστιάζεται:

  • Στην Διοικητική Επιστήμη αναφορικά με την οργάνωση και λειτουργία εκπαιδευτικών μονάδων και της εκπαίδευσης γενικότερα.
  • Στην καινοτόμο Τεχνολογία Πληροφορίας και Επικοινωνίας που χρησιμοποιείται στο σύγχρονο περιβάλλον της Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης.
  • Στην εφαρμογή σύγχρονων και καινοτόμων μεθοδολογιών για την οργάνωση και υλοποίηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
  • Στην αξιοποίηση των σύγχρονων μεθοδολογιών ανάπτυξης και διοίκησης του Ανθρώπινου Δυναμικού με έμφαση στους Οργανισμούς Μάθησης και στη Διαχείριση της Γνώσης
  • Στον εμπλουτισμό θεωρητικών γνώσεων και στην ανάπτυξη ηγετικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων για την στελέχωση θέσεων ευθύνης του ανώτερου και ανώτατου επιπέδου διοίκησης της Εκπαίδευσης.

Στόχος του Π.Μ.Σ. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων είναι η μεταφορά, καλλιέργεια και ανάπτυξη εξειδικευμένης επιστημονικής γνώσης, δεξιοτήτων και καλών πρακτικών στους αποφοίτους του αλλά και η εξοικείωσή τους με την επιστημονική έρευνα στα προαναφερθέντα αντικείμενα ώστε να επιτύχουν:

  • την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους για την ανάλυση και επίλυση προβλημάτων και
  • τη συγκρότηση επαρκούς γνωστικής υποδομής, χρήσιμης για τη λήψη αποφάσεων, την προσαρμογή των συστημάτων διοίκησης και λειτουργιών στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον της εκπαίδευσης καθώς και την εμβάθυνση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απαιτούνται από τα ηγετικά στελέχη της εκπαίδευσης.